wtorek, 25 sierpnia 2015

One Short: Naxi ''Bufon''

Wygląd przyciąga, a charakter zatrzymuje


Gatunek: Komedia
Para: Naxi
Dedykacja: Dla wszystkich anonimów ! ;xx

One Short: Naxi ''Bufon''

Jeśli walczymy możemy przegrać. Jeśli nie walczymy jesteśmy przegrani.



-Idiota-mruknęłam do telefonu
-Mówisz o sobie?-zapytał chłopak w czapce z daszkiem
Jest zima, a on chodzi w letniej czapce? Hello i kto tu jest idiotą!
-Przykro mi, ale chodziło mi o ćwoka siedzącego za mną!-oburzyłam się
-Ej, spokojnie. Złość piękności szkodzi!-zarechotał-Ups, w twoim przypadku to nawet nie zaszkodzi!
Tego już za wiele. Co on sobie wyobraża?
-Posłuchaj mnie ty prostaku co ty sobie myślisz? Uważ...-nie dane było mi skończyć mojego monologu
-Heeej, co tu się wyprawia?-zapytał León
-Nic-wybełkotałam obojętnie
-Maxi-zwrócił się do buraka-Co ty jej takiego zrobiłeś?
-Ja? Czemu zawsze muszę być winny?-lamentował
-Bo cię dobrze znam, stary
-León, wiesz gdzie jest Fran?-zapytałam kolegi
-Poszła do łazienki, zaraz powinna tu być.
Odwróciłam się w stronę tablicy. Nie zamierzałam więcej słuchać wyrzutów tego bufona...Czemu on musi być taki dziecinny? Obawiam się, że teoria dotycząca dorastania chłopaków się sprawdza. Oni dojrzewają cztery lata później...Za jakie grzechy.
-Cześć Fran. Jak tam?-zapytałam przyjaciółki
-Dzień dobry klaso!-wypowiedziała powoli nauczycielka matematyki
-Dobrze, ale u Ciebie chyba nie-oznajmiła otwierając zeszyt
-Bufon z tyłu się stał-zignorowałam nauczycielkę
-Z czasem wasze relację się ocieplą
-Prędzej puszczę pawia niż się z tą czarownicą dogadam-odezwał się poduszkowiec
-Bufon-parsknęłam
-Świnia
-Idiota
-Rozpieszczone babsko
-Cymbał-uderzyłam go otwartą dłonią w ramię
-Święta krowa!-spojrzał na mnie spod byka
-Cisza!-wrzasnęła matematyczka-Ponte, Navarro, zostajecie po lekcjach za karę!

...

-To wszystko twoja wina, że tu jesteśmy-oskarżyłam Maxi'ego
-Moja? A kto zaczną kłótnię. Przemądrzała Natalia-warkną podając mi wzory matematyczne
-Przecież to ty nazwałeś mnie czarownicą
-ehh-westchną-Przepraszam
-Sam jest...Coś ty powiedział?-nie dowierzałam jego słowom
-Przepraszam. Za wszystko-nieśmiało podniósł wzrok na moją osobę-Wszystkie nasze kłótnie były przeze mnie. Nawet nie dawałem Ci dojść do głosu. Może, może powinniśmy mniej się kłócić-zapytał
Nie dowierzałam jego słowom. Maxi Ponte mnie przeprosił! Chłopak o cudownych hipnotyzujących oczach mnie przeprosił...
-Natalia?!
Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że wpatruję się w niego jak w obrazek.
-emm jasne. Możemy spróbować-spuściłam głowę-Możesz mi podać kolejny wzór?
-Oczywiście
Wieszałam przedostatni wzór na cholerną gazetkę. Muszę przyznać, że nigdy nie potrafiłam złapać dobrze równowagi. Poślizgnęłam się na krześle licząc na bliskie spotkanie z podłogą...ale za to poczułam jak ktoś mnie łapie i znajduję się w czyichś objęciach.
-Wszystko dobrze?-zapytał poduszkowiec
-yyy ta..tak-patrzyłam mu prosto w brązowe tęczówki
Zaczęliśmy się do siebie zbliżać. Pocałowaliśmy się. To był nasz pierwszy pocałunek i liczyłam na kolejne...
-Mamo i co dalej?-zapytał Jorge
-A dalej było już tylko dobrze. Pobraliśmy się i na świecie pojawiłeś się ty, synku. Śpij dobrze-pocałowałam go w czoło
-Zasną?-spytał mój mąż
-Tak
-Kocham Cię-wyszeptał do mojego ucha
-Ja Ciebie też, bufonie-nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku miłości

___________________________________________________________________________

Witajcie!
Jak tam przygotowania do szkoły? Tak o to prezentuje się kolejny OS. Mam nadzieję, że się wam spodoba xD
Do następnych :3

Panna Martin




9 komentarzy:

  1. Hejo!
    Świetny One Shot ;-)
    O szkole nawet nie przypominaj xD
    Czekam na następne <333
    Buziaki ;-***
    Volar ^.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa..
    Jakie cudeńko..
    Twoje to wszystkie cuda zresztą :**
    Czekam na kolejne xdd
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudoo *_*

    Zapraszam serdecznie do mnie, liczę na Twoją opinię:
    http://justinymegan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejczi ;**
    Cudowny os :))
    Jak każdy *-*
    Hahaha, bufon :D
    Końcówka jaka słodkaa *.*
    Czekam na kolejne :))
    Ja do szkoły to praktycznie wszystko mam, tylko brak chęci xdd
    Zapraszam do mnie na 1 rozdział: http://historiabianco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest cudo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jak ty takie piszesz ?
    sama bymm chciała
    on jest cudny
    masz wielki ogromny talent ...
    czesto w oneshortach o naxi zaczynają od nienawisci a potem LOVE & AMOR
    to takie cudne
    tak fajnie sie wyzywają
    zupełnie lepiej niz w serialu 1 sezonie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny :* mam pytanie czy nie szukacie kogoś na staż u was ? :*

    OdpowiedzUsuń