środa, 22 lipca 2015

Zdezorientowana całą sytuacją...


Dzień dobry kochani ! ;xx



        Piszę tę informację, gdyż mam małe problemy na tym blogu. Są to problemy techniczne, których kompletnie nie rozumiem (nie znam się perfekcyjnie na informatyce XD) Nie mogę odpisywać na wasze komentarze w zakładce ''zamówienia''. Zapewne większość z was uważa, albo jest przekonana, że nie wezmę zamówień pod uwagę. Otóż nie ! Wszystkie zamówienia, które są kierowane do mojej osoby napiszę ! Są takie chwilę, że kompletnie wyrzuca mnie z tego bloga i nie mogę pisać One Short'ów i przeglądać zakładki...
Dlatego was informuję. Sama tego nie ogarnę ;// Mój brat obiecał mi pomoc...tylko musi znaleźć czas wolny od pracy ;c
Pozostaje tylko czekać :D
Z pewnością napisze wszystkie OS'y, tylko z drobnym (mam nadzieję) opóźnieniem xdd
Także do zobaczenie niedługo <3
Panna Martin 

6 komentarzy:

  1. Czekam.Nie wiedziałam że masz brata. Jeżeli można wiedIeć starsxy czy młodszy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne rozumiem spokojnie ;)
    Kc <3
    zapraszam od mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam. Liczę, że brat ogarnie i naprawi problem ;)
    Trzymam kciuki, powodzenia!

    Gissele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie stało :)
    Będę czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej. Liczę na twojego brata ❤
    Czekam na OS'y! :*

    OdpowiedzUsuń