poniedziałek, 27 lipca 2015

#13 One Shot: Naxi, Diecesca "Czuję to." (na zamówienie Oli Naxistas)

One Shot: Naxi, Diecesca "Czuję to."

Para: Naxi, Diecesca
Gatunek: Dramat, Romans
Dedyk: Dla Oli Naxistas :*


- Pamiętajcie! Najważniejszy jest wygląd!

- Pamiętajcie! Najważniejsze jest wnętrze!

- Szukajcie przyjaciół wśród ludzi na naszym poziomie!

- Szukajcie przyjaciół wszędzie!

- Nie akceptujcie odmienności!

- Akceptujcie wszystkich!

- Pieniądze są najważniejsze! Można kupić za nie wszystko!

- Pieniądze szczęścia nie dają! Nie kupisz za nie szczęścia i zdrowia!


Dziesięć lat później...


- Ponte! Mój najdroższy przyjacielu! Gdzie ci tak spieszno?
- Spadaj Hernandez. Daj sobie spokój...
- Nie bądź niemiły. Czym sobie na to zasłużyłem?
- Nie mam ochoty na rozmowę z tobą.
- Pff... Ach ci biedacy.

- Francesca! Czyżby nowa sukienka? Skąd ją wzięłaś? Z pudła dla bezdomnych dzieci?
- Daj spokój Natalia. Nie mam ochoty na kłótnie...
- Po prostu wiesz, że z kimś takim jak ja nie wygrasz?

~*~

- Natalia...
- Czego chcesz Ponte? Nie widzisz, że jestem zajęta?
- Pójdziesz ze mną na bal?
- Pff... Chyba śnisz! Ja i ty? Nigdy w życiu!

~*~

- Nie uwierzysz! Ponte zaprosił mnie na bal!
- Naprawdę? Ten frajer? Powinien wiedzieć, że to nie jego liga!
- Najwidoczniej coś mu się pomyliło braciszku.
- Mam pomysł.
- Jaki?
- Pójdź z nim.
- Chyba cię popieprzyło!
- Nie. Mówię serio. A potem powiedz mu na oczach wszystkich, że jest zerem. Może wtedy się odwali?
- Ty to jednak masz łeb Dieguś.

~*~

- No dobra. Pójdę z tobą na ten bal.
- Fajnie, że zmieniłaś zdanie.
- Tak... Przyjdź po mnie o osiemnastej. Wiesz gdzie mieszkam?
- Oczywiście. Do zobaczenia.

~*~

- WOW! Maxi... Wyglądasz... inaczej. 
- Musiałem wystroić się na taką okazję.
- Przepraszam, że zapytam... Skąd wziąłeś na to pieniądze?
- Mój ojciec ma bardzo dobrze prosperującą firmę. A mama jest reżyserką.
- Co? Myślałam, że... 
- Wiem. Po prostu nie lubię chwalić się majątkiem rodziców. 

~*~

- Świetnie się bawiłam, na prawdę. Może kiedyś wyjdziemy gdzieś razem?
- Nie.
- No to... Zaraz! Co? Powiedziałeś nie?
- Owszem.
- Dlaczego? Wydawało mi się, że... 
- Na balu było świetnie. Ale nie mogę spotykać się z kimś, kto zwrócił na mnie uwagę dzięki majątkowi rodziców. Wybacz Natalia.
- Ale...

~*~

- O co tym razem beczysz?
- Spadaj kretynie! Nie rozumiesz mnie!
- Tylko nie mów, że spodobał ci się bal z Ponte. Przecież chodziło o to, żeby go upokorzyć. Ale skoro jest bogaty, to nie ma takiej potrzeby. Nie mów, że aż tak bardzo pokochałaś jego pieniądze. Znajdziesz sobie bogatszego...
- Nie o to chodzi! Diego! Czy ty siebie słyszysz?! Słyszysz nas?! Jesteśmy pieprzonymi materialistami! On... Maxi otworzył mi oczy! To świetny chłopak...

~*~

- Maxi.
- Słucham?
- Chciałam cię przeprosić. Masz rację. Jestem zwykłą, pustą lalą, której zależy, a raczej zależało tylko na pieniądzach. 
- W końcu to zrozumiałaś. Widzę, że mój plan wypalił.
- Jaki plan? O co chodzi?
- Musiałem udowodnić, że źle postępujesz. A teraz? Zmieniłaś się. Czuję to. I w końcu mogę powiedzieć, że od dawna mi się podobasz.

~*~

- Diego!
- Nie! Spadaj! Jesteś jakaś nienormalna! 
- Bo przejrzałam na oczy?! Ty też powinieneś! W innym wypadku zostaniesz sam!

~*~

- Ty taki nie jesteś.
- Czego chcesz Ponte? Braciszek naopowiadał ci jakichś bredni o tym, jak zmienił moją siostrę w anioła? Daruj sobie. 
- Nic mi nie mówił. Po prostu widzę, że ty taki nie jesteś.
- Jaki?
- Zimny, oschły i egoistyczny.
- A skąd wiesz?
- Czuję to...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Witam wszystkich! ^^
Przedstawiam wam takiego głupiego, krótkiego OS'a...
Jest dziwny, wiem... Skończyłam w ten sposób, bo chciałam was skłonić do wyobrażenia sobie zakończenia! ^^
Kolejny? Niedługo... To będzie mój ostatni OS tutaj!

Dolor.

9 komentarzy:

  1. A co z zamówieniami, skoro odchkdzisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było ostatnie poza jednym ^^
      Ten ostatni OS Pożegnalny, to właśnie ostatnie zamówienie! :*

      Usuń
  2. Omajgath! Zarąbisy OS kochan! :*
    I to na moje zamówienie! ^^
    Wyszedł ci wspaniale! Perfekcyjnie! Bosko! Cudownie!
    Talent to ty dziewczyno masz wielki! Ogromniasty!
    Przepraszam, że taki krótki komentarz i pewnie z błędami ort ale piszę na phonie ;)
    Czekam no twój ostatni [:(]
    Kocham! ❤
    Olaa Naxistas

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było piękne ♥
      ♥ kocham najmocniej ♥
      Czemu odchodzisz? :(
      BlackAngel/ Ayuno-San

      Usuń
    2. Z przyczyn losowych.
      Po prostu nie jestem w stanie pracować tutaj dłużej.

      Usuń
  4. Przepiękny a ja chyba wiem dla kogo ten ostatni .Dla mnie prawda,raczej tak bo powiedziałaś, ze to będzie w otpowiedzi os.Będę tęskińić i czekam na mego osa

    OdpowiedzUsuń