środa, 8 lipca 2015

Miniaturka: ''Alone''

Jeżeli coś cię boli:
- dobra wiadomość: żyjesz.
- zła wiadomość: ten ból czujesz wyłącznie ty.


Miniaturka: ''Alone''



Ludzie ślizgali się we krwi i niejeden złamał sobie kość w szkielecie duszy.




5 lat
dwa warkoczyki,
wieczny uśmiech na twarzy,
jasne oczka,
wierzy, że jest piękna 

-Mamo, spójrz. Prześliczny motylek.
-Natalko, wracamy do domu.
-Dobrze, mamusiu 

10 lat
włosy spięte w kucyk,
często się uśmiecha
nieco zmęczone oczy
wciąż wierzy, że nie jest z nią źle 

-Boję się.
-Dlaczego ?
-Nie wiem, boję się ludzi.
-To oni powinni się bać.
-Czego ?
-Że ich pozabijasz.

13 lat
włosy rozpuszczone, lekko potargane
oczy prawie pozbawione blasku
wierzy, że nigdy nie będzie wystarczająco ładna i dobra 

-Narysuj potwora, którego chciałabyś się pozbyć.
Mija kilka minut. Dziewczyna oddaje pracę.
-Dlaczego narysowałaś siebie ?
-Żeby się ukarać...

16 lat
włosy zmatowiały, oklapły
oczy pozbawione blasku,
wie, że jest bezużyteczna, nienawidzi swojego ciała
Nienawidzi siebie 

-Co mam zrobić, żebyś była szczęśliwa Natalko ?
-Lepiej skróć moje cierpienia i poderżnij mi cholerne nadgarstki !


Spójrz,
jest piękna.
Ma uśmiech, który skrywa tajemnicę
w jej oczach jest smutek
na jej nadgarstkach rany
krew co wieczór tryska jak wodospad.
Jest piękna.
Dziwnie marszczy nos
i płacze w nocy modląc się do Boga,
by zabrał ją z tego piekła.
Jej serce,
tak wielkie
przepełnione pustką
jej umysł
pełen pomysłów
pozbawiony nadziei
i czeka, aż ktoś ją uratuje
czeka
na kogoś kto dostrzeże
jej smutek
na kogoś kto dogoni demony
chce być szczęśliwa
widzieć siebie inaczej
zostawić to wszystko za sobą
nie wie tylko...
że tylko ona może to zrobić !

-Czym jest miłość ?
-Śmiercią






______________________

Hello !
Powróciłam do żywych na blogu. Mam nadzieję, że miniaturka wam się spodobała ? :)
Innym razem rozpiszę się dłużej ;xx
Do zobaczenia !
Panna Martin 


7 komentarzy:

  1. Najpiękniejsze <3
    Nie rozpisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje miejsce i tylko moje! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturka cudowna, Aniu ;)
      Długość nie ma znaczenia, liczy się jakoś, która u Ciebie króluje xD
      Czekam na kolejne miniaturki!

      Usuń
  3. Genialny! ^^ Po prostu genialny! ^^
    Taki smutny i w ogóle... Lubię to! :*
    Już nie mogę doczekać się twojego kolejnego dzieła! ^^
    Fajnie, że wróciłaś! :*
    Pozdrawiam, życzę weny i udanych wakacji! ^^

    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/
    http://no-espero-amor-ni-odio-oneshots.blogspot.com/
    http://quiero-entrar-en-tu-silencio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo*.*
    Matko jakie to piękne ^^
    I smutne ;-;
    Ja takich rzeczy nie mogę czytać ;-;
    Płaczę ;-;
    Serio ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym dziele ! ☆♡♧

    OdpowiedzUsuń