czwartek, 30 kwietnia 2015

One Short: Alexletta ''Jesteś ze mną ?''

Jest tak silne, to w co wierzę i czuję
Że już nic nie powstrzyma tego momentu
Przeszłość jest wspomnieniem
I marzenia rosną, zawsze urosną

*Miniaturka zainspirowana jest słowami piosenki
''Are you with me'' Lost Frequencies



Możesz być z kimś przez dwa lata i nic nie poczujesz.
Możesz być z kimś przez dwa miesiące i wszystko poczujesz. 




Para: Alexletta!
Gatunek: Romans!
Dedykacja: dla Dolor (Victori Evans) :*


Chcę tańczyć przy wodzie pod meksykańskim niebem
-Violetta ?
-Alex ?
-Co tu robisz na dodatek bez Leóna ?
-To długa historia...
-Mamy czas, Violu
Pić Margarity przy niebieskich światłach
-Nie potrafię w to uwierzyć...
-Sama jeszcze w to nie wierzę, ale to prawda. León i Camilla...Oni..
-Cii, Violetta. Nie myśl już o tym...We dwójkę damy sobie radę !
-Dziękuję
-Nie dziękuj. Od tego są przyjaciele
Słuchać gry Mariachi o północy-Violka, noo chodź...Kobieto nie daj się dłużej prosić !
-Ale ja nie potrafię tańczyć...
-Chodzisz do Studia. To mówi samo za siebie. No chodź na parkiet !
-Tylko obiecaj, że nie będziesz się za mnie śmiać
-Obiecuje 
Czy jesteś ze mną, jesteś ze mną?
-Tęsknisz za nim czasem ?
-Alex, proszę...zostawmy ten temat
-Po prostu chcę wiedzieć, czy jeszcze go kochasz ?
-A przestałbyś oddychać ?
-Wtedy bym umarł...
-Właśnie tak też jest i ze mną...
Czy jesteś ze mną?
 -Żałujesz?
- A czemu mam się z tego cieszyć?
- No nie będziesz już musiała go znosić...

- To głupie... ale mimo to co się wydarzyło nadal go kocham, i chciałabym oglądać ten jego wkurzający uśmiech codziennie...
-Lepiej powiedzieć ''nie'' niż później żałować że powiedziało się ''tak''.
Czy jesteś ze mną?
-Pamiętaj o tym, że masz mnie !
-ugh...mam trudny charakter...
-Który kocham Castillo 
Czy jesteś ze mną, jesteś ze mną?
-Mam świetny pomysł !
-Jaki ?
-Pomogą zapomnieć Ci o Verdas'ie.
-Myślisz, że potrafię to zrobić ?
-Wszystko zależny od twojego podejścia. Chcesz tego ?
-To do dzieła panie Laurenty. 
Czy jesteś ze mną?
- Nie zrobię tego z tobą...
- No dlaczego ?
- Bo jeszcze nie czuję się gotowa. Za bardzo się boję...
- Jej, to nieważne. No proszę ! Ja już nie mogę się doczekać.
- Boję się.
- Nic się nie stanie, jestem z Tobą. A na dodatek jestem doświadczony w tych sprawach.
- To ile razy już to robiłeś?
- Około 10.
- Och, ale jesteś pewny, że wiesz, co i jak?
- Tak, robiłem to już wiele razy.
- Ale..
- Żadne "ale" ! Bierz ten spadochron i skaczemy !
Czy jesteś ze mną?
-Wierzysz w prawdziwą miłość ?
-Wierzę.
-Spotkałeś już swoją ?
-Moja stoi przed mną i zadaje pytania...
-Jak to ?
-No tak to a teraz bądź cicho, bo muszę Ci coś ważnego powiedzieć.
-Co takiego ?
-Jesteś moim światem i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie...
Jesteś ze mną !
-Kocham Cię. Przebijesz to ?

-Przebijam... Wyjdź za mnie

__________________________________________

Mam nadzieję, że Ci się spodoba ? :) 
oo i mam dla Ciebie radę kochana. Pomyśl jeszcze kilka razy swoje plany...i nie odchodź z tego bloga, proszę...
Obiecaj mi, że jeszcze przemyślisz sprawę. Może siła internetu pozwoli Cię przekonać do zmiany decyzji :) 
Pozdrawiam kochana :3
A wszystkim czytelnikom życzę udanej Majówki ! <3

Panna Martin 


3 komentarze:

  1. To jest piękne! :*
    Uwielbiam OS'y na podstawie piosenek! ^^
    Twój jest boski! :3
    Masz talent do pisania! Nie marnuj go! <3
    A co do tej sprawy...
    Już chyba to przemyślałam.
    Dziękuję za ten piękny OS! ^^
    Czekam na kolejne dzieło! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź Dolor :(
    Os super ❤️

    OdpowiedzUsuń